Анжела Д.
Психолог вищої категорії, арт-терапевт. Демографія: увага, мислення, самооцінка, тривожність, страхи, емоційний інтелект, профорієнтація.
Психолог вищої категорії, арт-терапевт. Демографія: увага, мислення, самооцінка, тривожність, страхи, емоційний інтелект, профорієнтація.
Базову психологічну освіту здобула в ЗНУ (Запорізький державний університет), факультет соціальної педагогіки та психології, 1999год. Додаткова освіта: Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, програми: "Теорія і практика консультування", "Системно-сімейна арт-терапія". Всеукраїнська тренінгова компанія "Основа", курси Е.Тараріной: "Арт-терапія в корекції психосоматики", "Арт-терапія в роботі зі складними дітьми", "Арт-терапія в роботі з особливими дітьми", "Арт-терапія в роботі з підлітками ". Інститут практичної психології "Ера", курси: "Теорія і практика арт-терапії", "Застосування метафоричних асоціативних карт в психологічному консультуванні і тренінгах", "Sandplay, базові техніки в психологічному консультуванні і психотерапії".
Проводжу як індивідуальні, так і групові заняття, застосовуючи самий екологічний і дуже дієвий метод - арт-терапію. Наприклад, тема «Я і мій характер» спрямована на пізнання себе, розуміння своїх сильних і слабких сторін; підвищення самооцінки; вміння приймати креативні рішення; реалізацію внутрішнього потенціалу; вміння бачити ресурси і застосовувати їх на всі 100%; корекцію поведінкових і небажаних рис характеру.
«Життя без страху» - блок орієнтований не тільки на походження, діагностику дитячих страхів, а й на корекцію страхів і тривожності у дітей за допомогою інструментів арт-терапії.
«Вчимося із задоволенням» - тема спрямована на зменшення психоемоційного напруження, пов'язаного з процесом навчання в школі, а також на підвищення мотивації до навчального процесу в школі.
«Світ моїх емоцій»
Цей блок розширить уявлення про свої почуття, емоції; через художню творчість діти навчаться справлятися з почуттям образи, гніву, злості; розуміти і озвучувати свої емоції і почуття; зможуть управляти своїм настроєм, знаходити способи справлятися з поганим настроєм; розпізнавати емоції оточуючих; усвідомлювати свої переваги, проявляти ініціативу, знаходити творчі рішення для щоденних завдань.
«В школу з радістю»
Долаємо труднощі в навчанні і адаптації до школи, колективу. В даному блоці ми розвиваємо навички спілкування, усвідомлюємо свої проблеми і шукаємо шляхи їх вирішення.
«Життя без страху»
Блок орієнтований не тільки на походження, діагностику дитячих страхів, а й на корекцію страхів і тривожності у дітей за допомогою інструментів арт-терапії.
Зі старшокласниками проводжу профорієнтаційну роботу (вибір професії, сфери діяльності, вузу). З батьками - онлайн консультації, пов'язані з різними віковими проявами дітей: конфліктність, перепади настрою, замкнутість, нерозділені почуття. Якщо у вашій родині є щось подібне - звертайтеся і ми в усьому розберемося!
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет