Вправи на знайомство та встановлення контакту

Якщо ви розпочинаєте роботу з групою та перед вами стоїть завдання налагодити зв'язок між студентами, краще познайомити їх між собою, а також встановити правила та спільні цінності в групі, пропоную до вашої уваги низку вправ та активностей.

  1. Запам’ятати всіх. Учасник називає своє ім’я, а також додає будь-яке слово, що починається на ту ж саму букву, що і його ім’я: прикметник, іменник, дієслово і т.д. Наприклад, Борис бігун, Наталя наполеглива. Наступному учасникові потрібно повторити ім’я та характеристику попереднього.
  2. Спільне та відмінне. Дозвольте своїй групи віднайти що вони мають спільного, а також виявити цікаві та унікальні риси притаманні кожному студенту з групи. Ця активність обєднує людей, оскільки вони розуміють, що у них багато спільного, а також відчувають натхнення, усвідомлюючи свою унікальність.
  3. Правда чи брехня. Запропонуйте студентам написати 3 факти про себе, два з яких будуть правдою, а один – брехнею. Презентуйте групі факти та запрошуйте до дискусії, який саме з фактів може бути вигаданим. Ця вправа допоможе краще дізнатися один про одного, а також провести гарно час разом.
  4. Чия історія? Ця вправа схожа на попередню. Запропонуйте студентам поділитися смішними історіями зі свого життя та попередньо надіслати їх вам. На зустрічі ви презентуєте історії учасників та запрошуєте їх відгадати, хто є їх автором. Ця активність буде цікава не тільки новачкам, а навіть тим, хто вже деякий час знає один одного та буде цікавим варіантом посилити зв’язки в групі та провести час разом.
  5. Хто це зробив? Кожен пише перелік цікавих фактів про себе. Наприклад, я відвідав 10 країн, я вмію надувати 10 кульок на 1 хвилину, я вмію дресирувати собак і т.д. Учасники по черзі читають по одному твердженню та намагаються дізнатися хто його автор та чому він прийшов до такої думки.
  6. Закінчити фразу. Запропонуйте учасникам більш детально розкрити свою особистість та розповісти більше про себе. Роздайте їм листки, на яких будуть написані початки фраз, які студентам необхідно буде продовжити. Якщо заняття проходять в офлайн, можна використовувати віртуальні дошки. 
  • Я найкраще проявляюся, коли…
  • У взаємостосунках з іншими я ціную…
  • Я найгірше проявляюся, коли…
  • На заняттях мені комфортно, коли…
  • Я почуваюсь розслаблено, коли…

 Беручи за основу отримані відповіді, можна зібрати список мотиваторів та демотиваторів спільних для даної групи.

7. Розповісти про партнера.

Розподіляємо учасників на групи по двоє та даємо їм завдання дізнатися один про одного якомога більше. Потім кожен учасник представляє свого партнера, підсвічуючи його сильні сторони, хоббі та вподобання.

8. Дитячі фотографії. Попросіть своїх студентів надіслати вам свої дитячі фотографії. Зберіть всі фотографії та розмістіть їх на онлайн дошку або зробіть презентацію в Power Point. Ну а далі все дуже просто. По черзі обговорюйте кожне фото та відгадуйте кому з учасників воно належить.

9. Would You Rather

Чудова, швидка айсбрейкінгова активність. Студенти по черзі відповідають на питання, що починаються словами « Would You Rather». Наприклад:

  • Would you rather only eat meat or fruits?
  • Would you rather go to the seaside or to the mountains?
  • Would you rather never use social media or never watch TV?
  • Would you rather have a good memory or good fantasy?

9. 10. Подяка – ключ до гарного взаємозв’язку в групі.

В кінці кожної активності просіть студентів дякувати один одному, навіть за незначні досягнення та дрібниці. Це допоможе встановити гарні стосунки в групі та покарщити взаємодію мід учасниками.

Наведені активності можна використовувати не лише на уроках для знайомства групи, а також в повсякденному житті.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 2 користувачів

Автор: Анна К.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;