Проблеми сучасної світової освіти: причини та шлях до вдосконалення

2020-08-01

Ольга Б.

Проблеми в освіті сповільнюють ваш прогрес

Скільки разів ви стикаєтесь із неприємностями під час навчального процесу? Без сумніву, ці моменти впливають на ваш настрій, наміри, мотивацію ( що дуже важливо саме в вивченні іноземної мови) та всю процедуру ваших досягнень. Знаючи основні камені спотикання в структурі освіти, ви можете легко визначити власні помилки в процесі навчання та помилки самої системи ( щоб не завжди картати лише себе чи винити вчителів). Враховуйте, є багато моментів, які ви не в змозі подолати навіть з десятком зусиль.

Проблема самовираження

Згадайте моменти у шкільні часи, коли вчителі критикують вашу точку зору, вашу зовнішність чи пропозицію вирішення певної проблеми. Критика важлива, коли вона позитивно впливає на учня. Частіше вчителі нашої країни роблять це та не підтримують пропозиції учнів, оскільки вважають власні погляди найбільш правильними та надійними. Це негативно впливає на учня, його впевненість у собі, він закриваються, уповільнюється його процес навчання, сприйняття та засвоєння інформації. Найкращий спосіб для такого викладача - дозволити учням висловити свою думку. Цей «дозвіл» стимулюватиме учнів думати інакше і розширити свій світогляд.

Висока вартість навчання

Проблема оплати за освіту займає третину основних проблем освіти. Особливо це стосується іноземних країн. Чи траплялась вам ситуація, коли хтось розповідає вам про знайомого американця, який взяв величезний кредит, щоб оплатити 5 років свого навчання, а потім до кінця життя віддає ці гроші банку? Так, якщо ви колись цікавились способом життя людей закордоном, то напевне обізнані, що у багатьох країнах світу люди не можуть дозволити собі вступу до університетів, не говорячи вже про їх закінчення. Існує дві основні галузі такої поширеної проблеми:

• Сьогодні явище, коли студенти беруть проміжний рік, набуває все більшого поширення. Особливо це поширено у Британії. Проміжний рік (gapyear) - це своєрідна пауза між школою та університетом. Коли студент закінчив школу, але здавати вступні істипи в університет не поспішає. В цей час він шукає себе, підпрацьовує, розвивається, пробує свої сили в різних напрямках. Це допомагає студентам зрозуміти, що їм потрібно, а головне - накопичити гроші на оплату навчання в університеті. Найнегативнішим наслідком такої проблеми є те, що більшість тих студентів, які проходять проміжний рік, не в змозі розпочати навчання. Вони або втрачають ентузіазм, або залишаються працевлаштованими, не здобувши вищої освіти. Тобто поки пройде цілий рік, підлітки уже знайдуть ту галузь, в якій їм цікаво і почнуть розвиватись та отримувати знання у цьому напрямку самостійно, без університету. Або ж вони уже влаштуються на роботу, яка приносить їм хороші гроші і не захочуть кидати її заради ще 5 років навчання.

• Студенти продовжують одночасно навчатися та працювати. Це не дає ефективних результатів як в університеті, так і на роботі. Цей стиль життя вимагає великих зусиль і сил, тому багато студентів повинні пожертвувати однією з двох головних цілей у своєму житті. Це виснажує їх, вони не відчувають себе реалізованими хоча б в якійсь сфері, бо розриваються на усі напрямки. Це приводить до депресії та морального виснаження (що вважається серйозною хворобою у Америці наприклад) і тоді особистість повинна брати велику паузу і частіше за все потім знову розпочинати все спочатку.

 

Перевантажений навчальними сесіями

Є багато шкіл та установ, які практикують різні підходи до навчання. Деякі з них намагаються сконцентрувати всю увагу на одному предметі чи подібних предметах протягом одного семестру, наприклад. Це робиться для того, щоб знання чітко вбудовувалися в мозок учня і не заважали іншим предметам. Але багато шкіл використовують традиційний підхід до уроків і пропонують учням широкий спектр різних предметів за один і той же день. Як результат, діти перевантажені навчальним заняттям та різними домашніми роботами з різних предметів. Найкращий спосіб вирішити проблему - спланувати всю свою діяльність дуже чітко або вибрати школу, де вам пропонують вивчати предмети по черзі (як в більшості американських вузів, протягом одного місяця вони вивчають лише один предмет, розбирають його під мікроскопом, практикують та відтворюють свої знання).

На закінчення, є багато проблем, які ми не в змозі подолати чи вирішити. Ми повинні легко зосередити свою увагу на тих, які насправді можна вдосконалити чи розвинути. Мета нашого навчання - приділити всі зусилля проблемам і питанням, з якими ми можемо впоратися та розвинути себе з позитивної сторони в системі освіти. Головне – не втрачай мотивацію та пам’ятай, що потрібно саме тобі!

Сподобалась стаття? Оцініть

5

На основі відгуків 1 користувачів

Ольга Б.

Автор та репетитор на BUKI: Ольга Б.

Я репетитор з досвідом роботи 5 років. Готую і проводжу заняття конкретно під вашу мовну мету. Працюю по комунікативній методиці + лексичний підхід.

Інші блоги автора

Шукаєте репетитора?

На BUKI відправляють заявки на співпрацю з репетитором кожні 4 хвилини. Та вже 650000+ учнів знайшли викладача. Бажаєте приєднатись до них?

Підібрати репетитора

BUKI

Платформа, що об’єднує репетиторів та учнів

Створити профіль репетитора