Як спланувати індивідуальне заняття з англійської мови

Багато вчителів запитують чи потрібен «план» уроку, адже можна проводити заняття виключно за підручником, систематично виконуючи вправи одна за одною. Звичайно, можна виконувати вправи. Існує низка чудових підручників від видавництв Oxfordта Cambridge. Така система чудово підходить для групових занять, але що ж щодо індивідуальних ?

Особисто я переконана, що індивідуальні заняття передбачають індивідуальний підхід ! Ось така весела тавтологія, але вона працює чудово, тому запам’ятайте Індивідуальні заняття – Індивідуальний підхід. Я називаю це правилом двох І.

Мій алгоритм занять полягає у наступних пунктах.

Спершу, варто визначитися з основними складовими уроку, намагайтеся поділити його на основні блоки.

На приклад, 7-10 хвилин – повторення старого матеріалу (слів, граматики). Повторення надзвичайно гарно працює у діалогічному мовленні. Ви можете написати 4-5 питань у необхідній часовій формі, а в дужках зазначити, що варто використати необхідну лексику.

Наведемо приклад. Уявіть, що минулого уроку Ви вивчали тему географії (вивчали країни) та PresentPerfect.

З огляду на це, ви можете запитати учня наступні запитання:

1. Have you ever been to France?

2. Have you ever visited a museum in London?

Але варто пам’ятати, що повторення повинно проходити в дружній та не вимушеній атмосфері, якщо ж все відбувається навпаки, то вже за десять хвилин учень буде без настрою. Як результат, ефективність уроку буде безжалісно зруйновано

Отож, повторили вивчений матеріал. Що ж далі? Згадайте основні блоки вивчення англійської мови: вивчення лексики, граматика,  аудіювання ,читання та говоріння. І саме в такій черзі, на мою думку, варто виконувати даний алгоритм.

Розглянемо кожен аспект детально:

1) Вивчення лексики.

Оберіть ґрунтовний, змістовний підручник для свого учня. Це може бути Upstream, Close-up ,тощо.

Почніть за ним працювати. Виконайте декілька прав з підручника, але пам’ятайте, що вчитель – режисер, тому навіть звичайні вправи можна перетворити у надзвичайну гру.

2) Граматика.

Головним правилом вивчення будь-якого граматичного матеріалу є простота пояснення. Ви можете зробити презентацію з зрозумілими прикладами, потім виконати вправу та найголовніше поговорити, використовуючи опанований матеріал.

3) Аудіювання та читання

Читання можна здійснити, використовуючи статтю з підручника, або ж оберіть будь-яку автентичну статтю та адаптуйте її до рівня Вашого учня. Натомість, Ви можете об’єднати два блоки уроку – аудіювання та читання.

Оберіть ЦІКАВЕ відео за темою, яку ви вивчаєте та складіть до відео завдання. Покажіть відео учню, виконайте завдання. Чудово, якщо Ваше відео містить слова, вивчені на уроці. Таким чином, Ви повторите слова та вивчите нові. Далі обговоріть відео. Особливу увагу приділіть тому, щоб учень висловив власну думку.

 Наступним етапом, покажіть учню текст відео (підготуйте його завчасно). Прочитайте, обговоріть незрозумілі аспекти та віднайдіть необхідну Вам граматику. Якщо Ви вивчали PresentSimple, то ученю буде цілком доцільно знайде необхідну часову форму та пояснить її значення. (Бажано англійською)

4) Говоріння: поговоріть про цікаві речі: подорожі, країни та культури.

5) На останок запитайте Вашого учня чи сподобався йому уроку та які б види діяльності він/ вона хотіли виконати наступного уроку. Це надзвичайно важливо.

Наступні заняття можна планувати по-іншому. На приклад, застосовуйте всі види діяльності, але приділяйте більше уваги тим, які викликають найбільше труднощів.

Як бачимо, планування уроку – це надзвичайно важливий процес. Головне пам’ятати , що індивідуальне заняття – індивідуальний підхід.

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 2 користувачів

Автор: Віталіна С.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;