Слава Україні! Героям слава!

Підтримка армії »
Репетитор - Анна С. id:95507

Анна С.

500 грн/год

Анна С.

«Вітання. Мене звати Анна. За першою освітою я музикознавець, за другою – Практичний Психолог, чому й хочу присвятити своє життя.»

Предмети

Гра на фортепіано

Сольфеджіо

Психолог (практик-терапевт)

Рівні викладання:

Деталі про досвід викладання:

Одна з основних методик викладання сольфеджіо та музичної літератури Освіта: НМАУ ім. П.І.Чайковського 2013-2017 рр.. Історико-теоретичний факультет, кафедра теорії музики Кіровоградський музичний коледж 2009-2013 рр.. Теоретичний відділ. Диплом з відзнакою

Рівні викладання:

Деталі про досвід викладання:

✅Гра на музичному інструменті сприяє активному розвитку обох півкуль нашого мозку. У пам'яті музикантів все розставлено як по поличках, вони добре запам'ятовують і відтворюють інформацію; ✅Музика допомагає відновити мову після інсульту. Також, прослуховування класичної музики допомагає в лікуванні психічних відхилень; ✅В перші три роки життя класична музика сприяє розвитку мозку; ✅Музика є тригером до дії. Тренування під музику більш інтенсивні; ✅Прослуховування певної музики допомагає розсл

Місця занять

В учня:

ні

У викладача:

ні

Онлайн:

так

Про себе

Розуміння психіки людини - одна з незрозумілих речей в науці. Існує безліч теорій та діагностувань психічних відхилень і кожен автор визначає свою теорію, як основну. І на то має повне право.
Сучасний підхід використання методів взаємодії з психікою людини ґрунтується на комплексному зборі інформації. Для кожної людини характерні свої індивідуальні риси і підбивати їх під одну теорію було б не розумно. Я дотримуюсь стандартних методів діагностування проблеми і для кожного призначаю окремий, особливий метод лікування.

Під час навчання багато студентів проходять різні методи психотерапії на собі. Я не виключення. Це дає змогу зрозуміти специфіку метода та конкретно схарактеризувати його.
Зважаючи на те, що наша психіка має безліч нейронних зв'язків, від того і працює наше тіло та розум. Так склалося, що в дитинстві ми поглинаємо все, як губка. І всі ті нерівності, які провокують в нашій психіці відхилення - будують неправильні нейронні зв'язки. Я дотримуюсь того висновку, що всі проблеми дорослої людини йдуть з дитинства. Але, треба зважити на те, що навколишній світ постійно провокує людей на певні вчинки. І, в залежності від темпераменту людини, вона або справляється, або ні.
У своїх методах використовую творчий підхід.

За першою освітою я вчитель музичного мистецтва. Практика роботи з дітьми почалась ще у 2010 р. і була протягом 2-х років, коли я проводила групові та індивідуальні заняття сольфеджіо, музичної літератури та фортепіано з дітьми віком від 6 років. Інша практика була вже у 2015-2016 рр. на базі музичної академії України. Після закінчення я декілька місяців працювала в Київській школі викладачем та організувала безкоштовний гурток, задля забезпечення дітям належного музичного виховання.
Психологією спочатку цікавилась як хобі, потім пройшла декілька тренінгів, такі як "ПТСР та методи лікування", "ОКР" та "Психодіагностика. Діагноз та методи лікування". Наразі отримую рівень магістра за спеціальністю Практична психологія.

Освіта:

Київський університет імені Бориса Грінченка, магістр, 2021

Вік:

26-35

Досвід:

більше 5 років

Розклад занять

Тут зображені часові проміжки, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Точний час занять потрібно уточнювати з репетитором.

Ранок

6:00-9:00

Пізній ранок

9:00-12:00

День

12:00-15:00

Після обіду

15:00-18:00

Вечір

18:00-21:00

Пізній вечір

21:00-00:00

Понеділок

Є вільний час

Вівторок

Є вільний час

Середа

Є вільний час

Четвер

Є вільний час

П'ятниця

Є вільний час

Субота

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Неділя

Є вільний час

- вільний час для занять

Блоги користувача

Каждый раз, когда мы испытываем определённое чувство или эмоцию – это старания не только эндокринной системы, за то, что выпустила нужный гормон, а также наших нейронных соединений, за то, что вовремя доставили информацию в наш главный центр.