Компетентний підхід та побудова між учнем і вчителем “партерських стосунків” - запорука успішного реформування шкільної освіти. Саме тому в основу концепції “Нової української школи” було закладено свободу і відповідальність, як основні компоненти.


Картинки по запросу Нова українська школа

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич презентувала концепцію “Нової української школи”, з деталями якої можна познайомитись тут
Тепер тривалість повної загальної середньої освіти збільшиться до 12 років. Нагадаємо, що на території Європи 11-річна пострадянська школа залишилася в Україні, Білорусі та Росії. Наразі Міносвіти бачить потребу збалансувати на всіх рівнях гуманітарну та природничо-математичну освіти. А віддавати дітей до школи потрібно, як правило, у шестирічному віці, за рідким виключенням (діти з особливими потребами зможуть приходити до школи з іншого віку).

Початкова освіта нової школи поділятиметься на два цикли:
-перший, адаптаційно-ігровий (1-2 класи)
-другий, основний (3-4 класи).

Тепер головним завданням вчителів 1-2 класів буде допомогти адаптуватись дитині в суспільстві, навчити не боятись робити помилки та відкрити любов до нових знань.

“Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта”, - Лілія Гриневич.

У рамках профільної освіти старшокласник зможе обирати одне з двох спрямувань навчання:
-академічне, із поглибленим вивченням окремих предметів з орієнтацією на продовження навчання в університеті;
-професійне, яке поряд з отриманням повної загальної середньої освіти забезпечує отримання першої професії (не обмежує можливість продовження освіти).

Також буде приділятись чимало часу виховному процесу , який буде зорієнтованим на загальнолюдські цінності та стане невід’ємною частиною загального освітнього процесу. Поняття прав людини та демократії не просто вивчатимуться на окремих “заняттях моралі”, а стануть моделлю виховної освіти.

Опубліковано: 31.08.2016