Новий дизайн шкільних підручників

17.04.2017

Новий дизайн шкільних підручників

Більшість із нас згадують школу, як втрачені можливості. Ми не любили ходити на нудні урок та слухати вчителів, які здавалися нам монстрами. Про підручники, за якими ми навчались, годі щось і казати. Були часи, коли ми були впевнені, що правило “трьох З” — це навчання. Зазубрив, здав, забув. З віком усі розуміють свої помилки. Це просто втрачені можливості. Ми прогулювали природничі науки, не ставились серйозно до іноземних мов, ненавиділи писати конспекти від руки, терпіти не могли шкільний режим. Здавалося б, це ніколи не зміниться. Але на порозі величного століття технологій усі чекали чогось неймовірного від винахідників. Більше діджиталізації, більше технологій. Давайте нам роботів-учителів. 

Шукати складні шляхи вирішення проблем, які явно є у середній освіті, можна дуже довго. А чи замислювались ми про те, що рішення цього лежить на поверхні? Не потрібно витрачати мільярди, щоб зацікавити школярів у навчання. Не потрібно чекати роками, щоб впровадити нові технології. Не потрібно ростити ще одне втрачене покоління доки впровадження та усунення проблемних моментів триватиме. Все можна зробити простіше, елегантніше, швидше! У цьому переконані і випускники школи Projector!



Нещодавно у школі Projector у рамках курсу “Айдентика” учні, майбутні дизайнери, презентували нову концепцію обкладинок для школярів 10 класу. Курс пройшов під кураторством Олександра Трегуба — керівника школи Projector, видавця у Telegraf.design — та Дмитра Буланова — куратора курсу “Айдентика” у Projector, арт директора Асоціації Гостинності.



Новий дизайн презентували не тільки на всезагальний огляд, а й самій Лілії Гриневич — міністру Освіти та науки України — і всій її команді. Виступ команди дизайнерів пройшов у Залі Засідань МОНу. 



“Це велика честь для нас. Проект, який народився з ентузіазму і чистих ідей, переріс у щось більше і, здається, нам дійсно вдалося зробити щось важливе.”, — переконані організатори курсу.



Під час презентації підняли питання щодо загального підходу до дизайну шкільних підручників. Не тільки дизайнери, а й усі присутні переконані, що така невелика деталь, як інший вигляд книг, вплине на навчання школярів. Плачевна ситуація з підручниками переросла у більші проблеми. Школярі не зацікавлені у навчанні. А це впливає на розвиток усієї України і її майбутніх спеціалістів та професіоналів. 



Очевидно, що Міністерство освіти та науки схвильоване станом української середньої освіти. Більше того, у них є бажання провести реформи, які давно відкладали на задній план. Не тільки дизайнери підручників, а й колектив Лілії Гриневич хочуть, аби школа повернулась обличчям до учнів. Хочуть, щоб навчання стало інтерактивними, захоплювало знаннями, а не змушувало до зазубрювання через страх. 



“З такими підручниками - і хоч знову йди в школу вчитися! А якщо серйозно, то отримувати знання - це ж стильно-модно-молодіжно. Тільки чомусь не в школі, де волею-неволею залишаєш 20% життя. Хлопців варто підтримати наступними кроками - контентом, інтерактивом, технологічними штуками.”, - прокоментував гість презентації.





































































Сподобалась стаття? Оцініть

5

На основі відгуків 1 користувачів

Схожі статті

BUKI

Платформа, що об’єднує репетиторів та учнів

Створити профіль репетитора

Експертні статті від репетиторів